äntligen är borrningen klar

nu kan man va hemma igen dom har borrat klart fördrev tiden med lillgubben på biblioteket i morSe sen när jag kom hem hade dom borrat klart hemma hos oss,känns så skönt!i morgon ska vi ha soooov morgon!!!!
i morse vaknade vi 20 i 8 och sen kom dom halv 9 stressigt värre blev det.
lånade några tidningar o 2 filmer på bibblan får se vad dottern tycker om att jag lånade sune boken hon älskar verkligen Sune!
Nu ska jag snart lägga lillgubben att sova sen laga mat är jätte hungrig blev slarv frukost i morse...
tog en snabb städning när jag kom hem ska dra med dammsugaren sen och boka tvättstugan.
Nu måste jag sluta för gubben ska sova.

Kommentarer
Postat av: Maliiin

Sv: Ja, amstaffs är jättefina. Speciellt då de är vuxna :)

2010-02-10 @ 17:47:56
URL: http://sillybarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0