borrar såå jobbigt

i hyreshuset där jag bor håller dom på o borrar just nu hela dagarna sätter upp nån bredbandssladd i varje lägenhet som tar 2-3 timmari varje.och lilleman blir såklart jätterädd varje gång dom borrar så i dag har jag farit i väg på stan o handlat,kom precis hem och han sover fortfarande i vagnen snart ska dom in i våran lägenhet guuuud vad jobbigt,vet inte riktigt vad vi ska hitta påunder tiden dom är här inne,inte den blekaste faktiskt.suck.
på stan träffande jag världens grinigaste busschaufför en barnhatare som jag kallar dom han gasade förbi med bussen så jag inte hann fick skynda mig till nästahållplats och oj vad sur han blev...
Vissa borde inte ha det jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0