i dag ska vi åka o handla på willys

i dag sov vi till kl 10 ungefär sen klev vi upp jag satte ut några annonser på blocket ska sälja lite grejer innan vi flyttar känns skönt man samlar ju på sig så mycket genom åren...

sen duschade jag och åt gröt till frukost efter det gick vi till affären,och nu ligger lilleman och sover lunch inne i våran säng i sovrummet,jag ska göra lunch spaghett med bacon sweetchilisås.

spaghetti

fräs bacon som du klippt med sax

tillsätt matlagningsgrädde och cremefraice paprika sweet chili.

ha eventuellt också i kantareller eller champinjoner.

ät med spaghetti o ketchup JÄTTEGOTT!!och enkelt,billigt.

Sen kommer gubben hem snart och dottern från skolan då ska vi bege oss till willys och helghandla lite.I morgon ska vi skriva kontrakt på nya bostaden.

I kväll blir det mys med godis,läsk och nån film.

Provade tvättmaskinen i går som vi köpt på annons för 650kr och den funkade roligt att det var inbyggd torktumlare i dessutom det måste dom ha missat, loppisen vi köpte den i från:)därav priset.
Nu ska jag börja med maten hungrig som ett djur.

SKÖNT att duscha i dag föressten håret kändes som en rishög eftersom jag haft knut och knappt hunnit kolla mig i spegeln dom senaste dagarna...asg...ni som är småbarnsmammor förstår vad jag menar:)

hej svejs

faschinerad av kameran:):):)


Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin ♥

Hej! Ursäkta mitt sena svar men ja, åkpåsen är av märket "babyboom". En riktigt fin och superbra åkpåse! :)

2010-02-05 @ 14:45:46
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Marja

Jag förstår vad du menar med duschen, haha!

Ja, då är din son som min tjej, vill också resa sig hela tiden, farligt! Amanda föddes den 21 juli, så det var ju nära.

2010-02-05 @ 14:50:44
URL: http://marjasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0