lördag sitter med färg i håret

håller på och färgar håret,snacka om att ge sig in på egentligen omöjliga grejer när man är ensam med bebis:)men jag chansar,ska försöka sysselsätta han medans jag duschar:)

gubben är med sin bror i dalarna och hälsar på moster,jag stannade hemma.

I dag har jag rensat min dotters rum kastade allt skräp och trasiga saker,känns jätteskönt nu skiner det om golvet!

till middag lyxade jag till det med fläskfile och couscous med vitlöks cremefraice o gurk riktigt gott i min ensamhet:)till det ett glas cocacola.

I går kollade vi på en film som heter lassemajas detektivbyrå och mumsade popcorn o godis en liten myskväll,filmen var faktiskt rätt bra för att vara en barnfilm...
Nu ska jag underhålla lillgubben medans färgen verkar i mitt slitna mamma rufs...sen duscha lite snabbt och sen blir det en stor kopp roibos te och lite kvällfika,sen tidig sänggång är trött,det tar på krafterna att vara hemma själv med ungar o hundar hihi...
en sån här skulle man haft att sätta in hundarna i så VILDA som dom är,nejdå skämtåsida...en sån här skulle man haft att sätta in de VILDA milt sagt hundarna...skämtåsida..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0