solen skiner och det är svinkallt ute

i dag är det svinkallt ute men ändå solsken:)
Jag håller på o steker lite korv med makaroner gott.
lillgubben ligger o sover lunch,han har nu 2 tänder nere och 2 på väg upp i överkäken sååå sött.Han är nu 7 månader,tiden går så vansinnigt fort.
Snart flyttar vi till hus ska bli så skönt med egen brygga o allt så man kan åka båt.
Nu sitter jag o väntar på att någon ska ringa på tvättmaskinen jag lagt ut på annons,skulle vara nice med lite extra pengar så man kan ta en tur i väg och shoppa lite...
Nu ska jag koka färdigt mina makissar...

Kommentarer
Postat av: Beatrice - stolt mamma till Devin ♥

Ja, Devin tyckte om det :) Kyckling & kalkon tycker han mycket om verkar det som, men kalv och biff är lite sisådär med..

2010-02-22 @ 21:28:07
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Beatrice - stolt mamma till Devin ♥

Det går ju ha långa linnen under jackan. :) Man måste ju självklart ha en jacka till över när man går ut, men att ha den inomhus nu är ju perfekt! Speciellt för mig som är så frusen av mig! Hihi.

2010-02-22 @ 21:34:43
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0