tisdag sitter oväntar på att en gubbe ska komma o köpa tvättmaskinen


hoppas han kommer o köper maskinen snart,så vi kan åka nerpå stan o handla lite.
valpen springer runt o leker med allt hon hittar strumpor,bebisleksaker,bollar ja det mesta hon hittar.
I dag skiner solen igen men det var så kallt i morse -31 grader så min kära sambo fick vara ledig från jobbet för kallt för att jobba,han är skogsröjare:)minus köldgränsen går vid -25
Lillgubben har fått båda tänderna nere och dom 2 uppe är på gång.min dotter fick  tänder ungefär vid samma ålder,nu är hon en tandlös gumma pga andra saker hon håller nämligen på att tappa mjölktänderna för fullt det ser rätt kul ut,kommer i håg när hon var i 4 års åldern och började grina när vi sa att hon skulle tappa tänderna och få nya när hon skulle bli större:)Hon tyckte det lät så hemskt,trodde inte det skulle dyka upp några nya:)
Nu har min bror kommit hem från thailand semester som han o tjejen hans varit på i 2 veckor,gud vad härligt och slippa kylan...
En gammal kompis till mig väntar barn fick jag reda på i dag på facebook KUL!
Hon är ett år  äldre än mig och har nu 3 barn snart:)
Förra veckans sk  hälsovecka gick åt skogen,jag käkade choklad varje dag...suck måste bero  på att jag ammar och behöver fettet på nåt vis?!
Men snart när jag slutar amma ska jag göra en rensningskur med örter som jag sett på hälsokost,också ska jag börja träna på allvar,vägrar se ut som en flodhäst ytterligare en sommar...
Det är ju i prioncip bara 2 månader kvar tills solen börjar kika fram så  nu är det dags att sätta fart!!!skulle ha behövt  städa här hemma blir så rörigt när man ska flytta saker som man rensar ut och en massa annat...                                                                               
NU ska jag stänga av tvn det är längdskidor...så otroligt tråkigt att lyssna på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0