Började dagen med en lååång promenad

I dag gick  vi upp klockan halv 10 ungefär,åt fibergröt och ett glas c-vitamin brus.
lillgubben provade kyckling pure och äppeldryck inget vidare såg det ut som han tyckte:)

Sen gick vi ut o gick i 50 minuter,kändes lite tyngre i dag beror nog på att det var lite mer snö, gillar mest när det är nyskottat ute.
Sen kom vi hem och åt soppa med mackor när dottern kom hem från skolan,hon gick till en kompis nu en stund.
Jag har vikt 3 ikea säckar med tvätt pust jobbigt,min kära sambo får lägga in dom i skåpen sen när  han kommer hem från jobbet för det är i princip omöjligt att göra med bebis på armen.
Sen ska jag tillaga kyckling med ris råris brukar jag använda det känns lite nyttigare.
I går fick jag bild till mobilen på våran hunds bebisar han blev 4 barns pappa i december:)och vi ska få en av valparna i februari,det ska bli skoj men mycket jobb...
I dag ska jag kolla på familjen annorlunda dom med hundra ungar,verkligen bra program jag gillar skarpt familjen från älvdalen var det va?!Dom verkar helmysiga.
Kollade förra säsongen också men nu har det dykt upp några nya personligheter där.
Ska föröska ta och träna lite ben och rygg i dag också jobbigt men nödvändigt om jag ska få bort lite hull innan sommaren får jobba hårt i såfall men hoppas kan man ju alltid hehe.
Jag vill ha min kamera kabel så jag kan föra över bilder hit till bloggen blir så mycket roligare då,vi glömde ju kameran där vi firade jul men den har nu kommit till rätta iaf sambons bror har den och ska komma förbi med den snart hoppas jag!
Nej nu hinner jag inte skriva mer just nu ska ta hand om lillgubben som sitter i gåstolen och biter på en leksak.bifogar en annan bild i stället jag har på datorn redan.


Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin ~090723~

Skönt med långa promenader :)

Ja, Devin gillar den mesta frukten och han äter barnmat mer och mer. Så duktig är han! Idag fick jag i honom en hel burk med slottspuré, som innehåller morot, potatis & griskött. Det tycker han om.

2010-01-18 @ 19:27:08
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0