färgar håret

i går var vi på willys o handlade,har även hittat en tvättmaskin äntligen!!!!

Nu sitter jag med färg i hela håret,hoppas verkligen att lillgubben håller sig på bra humör medans färgen sitter i tills min sambo kommer hem när jag ska skölja ur det:)

Vill helst inte hålla i han när det luktar så illa om färgen,har lagt ut madrassen på golvet med babygymmet som han roar sig med just nu.

I dag har jag städat lägenhet allt som jag hann och bytte sängkläder o gardiner i sovrummet känns jätteskönt.

gubben får bära ut sopor när han kommer hem från jobbet för jag har verkligen passat på o rensat ut ordentligt nu haha!

hittade en gammal kompis på facebook som jag skickat vännerförfrågan till kul.

Facebook är verkligen ett bra hjälpmedel att bevara gamla vänner på som man inte skulle haft kontakt med alls om inte internet fanns,det är alltid kul att se hur det gått  för folk vad dom gör nu i vuxen ålder osv....

Hunden har fått ben som jag lagt som en överraskning på hans filt i hallen känns kul att pyssla om han lite extra emellanåt så han blir glad:)

Till helgen ska vi ha hundvakt iaf för då ska vi på badet,dom som är hundvakt brukar ta jättebra hand om han det är som rena lyxvistelsen för han sova i sängen och allting hos en tjej som är 13 och som verkligen ÄLSKAR hundar och som skulle vilja ha en hund själv.

ska bli härligt att simma igen det var ett tag sen.också ska lillgubben bada i barnbassängen såklart.ska försöka ta med kameran och lägga ut nån bild sen tänkte jag.

hej så länge.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Okej!

Här snöar det också mycket!

2010-01-27 @ 16:03:46
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Maliiin

Sv: Ja, bilden är lite rolig. Hon ska alltid gå fram och sutta på vardagsrumsbodet när hon går runt i sin gåstol :)

2010-01-27 @ 18:34:20
URL: http://sillybarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0