första tanden wohoo

Nu har lillgubben fått sin första tand nere den börjar synas litegrann och han är lite gnälligare och lite feber har han också haft.
I dag har jag pysslat lite med hans första böcker satt in lite kort och sånt också har vi gjort fotavtryck till en sån där tavla man har på väggen med kort och avtryck jättefint blir det:)
Nu ska jag bara kolla på film i morgon ska jag börja plocka ihop grejer jag ska skänka till en loppis här i stan deras pengar går oavkortat till andra länder och det gillar jag.
Man samlarpå sig så mycket saker som det är skönt att få i väg så man får lite större yta i vår trånga 75kvm lägenhet.Vi har verkligen vuxit ur den egentligen hihi letar större skulle vara guld med en 4a i stället...
Nu ska jag glo på film innan det är läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0