helgen som varit

I HELGEN SÅ HAR VI VARIT PÅ SJUKHUSET OCH HÄLSAT PÅ FARSAN HAN HAR OPERERAT SIG.

I GÅR VAR VI EN SVÄNG PÅ STAN OCKSÅ OCH KÖPTE JÄTTEFINA MUMINTOFFLOR ÅT LILLGUBBEN SAMT EN BAMSEBODY.JAG ÄR LITE GALEN I MUMINKLÄDER MÅSTE JAG ERKÄNNA DOM ÄR JU SÅ FINA.

BUSSGODS PENGARNA BETALADES UT I FREDAGS IAF GLAD JAG BLEV.

I MORSE BÖRJADE JAG DAGEN MED EN LÅNGPROMENAD MED HUNDEN 50 MIN SKÖNT,JAG BRUKAR SKRIVA UPP I ALMANACKAN NÄR JAG VARIT UTE OCH MOTIONERAT.BEHÖVDES LITE MOTION EFTER PIZZAN VI KÖPTE I GÅR KVÄLL.GÖTT!!!!

I DAG TVÄTTAR VI SEN SKA VI ÅKA TILL FARSAN IGEN OCH HÄLSA PÅ HAN.

NU SKA VI BÖRJA MED VÄLLING OCKSÅ HAR VI TÄNKT KÄNNS NERVÖST TROR NÄMLIGEN INTE ATT LILLGUBBEN VILL SUGA PÅ FLASKAN MEN MAN FÅR VÄLL SE ÅTERKOMMER MED RESULTAT...

VI HAR GJORT EN STOR MYS HÖRNA I VARDAGSRUMMET DÄR GUBBEN KAN KRYPA.

FUNDERAR PÅ ATT KÖPA EN STOR UPPBLÅSBAR BASSÄNG FÖR BARN OCH GÖRA DEN TILL MYSPÖL MED TÄCKEN OCH GOSEDJUR I DET VORE JÄTTEBRA.BODYN VI KÖPTE I GÅR


Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin ~090723~

Jättefin body ju! :) Vart är den köpt?

Vad kul att du hittat min blogg. Ännu en blogg för mig att lägga till på bloglovin! :) Kul!

2010-01-17 @ 18:43:37
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: anneli

Den är köpt på Lindex kostade endast 80 kr billigt och fin!!!kul att du kollade in min blogg jag ska börja följa din blogg också.

2010-01-17 @ 20:21:43
URL: http://annelimedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0