I dag var vi på museum

det var jättekallt ute stod o väntade på bussen i en halvtimme och frös när vi skulle hem från museumet.
Jättemycket folk på bussen fick stå hela vägen hem för det var fullt  med vagnar + min egna vagn:)
Och busschafören körde jättefort och bromsade och höll på så man åkte fram o tillbaka som en vante kändes det som....
nu är jag skit trött.
Fick en present av syrran som jag ska testa nu Molkosan.
återkommer i morgon med mer info,
nu ska jag äta biffteki=grekisk biff,med klyftpotatis o tzatziki.gott sen soooooova zzzzzzzzzz


Kommentarer
Postat av: PRECIOSO - BLOGGEN SOM FASTNAR!

Vi väntar på käk nu och ska se Robinson! :) Okej inge kul o va trött ju..

2010-01-23 @ 19:52:49
URL: http://www.precioso.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0