Nyss hemkommen från stan

varit på stan en sväng och lånade lite nya tidningar och böcker på biblioteket känns jättekul topphälsa, ps och tidningen Leva blev det,alla bra tidningar som handlar om hälsa och motion så man får lite peppning att fortsätta hålla igång.Det är skönt att åka till stan tidigt på morgonen då är det oftast lite folk på bussen också.
Lillgubben sov hela tiden och sover fortfarande nu har han sovit 2 timmar och jag har hunnit äta lunch spaghetti med köttfärssås.
I dag är det mitt favorit program på tvn det heter kniven mot strupen,alexander som leder programmet har så roliga kommentarer till restaurang ägarna.)
Han skulle verkligen komma hem till mig och se våran spis då skulle han väll svimma...nej då så allvarligt är det inte men den skulle behöva en ordentlig rengörning med riktig ugnsrengöring,testade såpa förut men det var helt värdelöst tyckte jag.får se om man orkar ta tag i det någon dag det blir i såfall lite av en halvdagsprojekt.
Nu ska jag börja göra i ordning gröt till lillgubben så den är klar när han vaknar.
chao bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0