sitter här helsvettig och helt röd i ansiktet:)

varit ute och gått i vanlig ordning och efteråtsvettas jag som en galning tror det beror på amningen.
I dag kommer en kompis hit, hon väntar barn 11 februari är det tänkt att tjejen ska kika ut så det är inte länge kvar nu.
I morse lyxade jag till det med en dusch tycker det funkar bra om lillgrabben sitter i babysittern bredvid badkaret han brukar tycka det går bra en stund om han har en massa leksaker att bita på iaf än så länge,vill ha en badstol till han sån med sugproppar i botten så han kan sitta med i badkaret lär ju behövas snart.
Mitt hår är rätt risigt så jag kör inpackning varje dusch så det blir någorlunda finess på det:)
Snart ska jag göra i ordning korv stroganoff med ris.
lillgubben ska få prova äta kyckling puren i dag igen får se om det går bättre.
Ficken provpåse på gonatt välling från nesle i dag också, Den ska vi prova det är ju dags att börja vänja han av med amningen snart och det lär ju ta sin lilla tid han somnar nämligen på det sättet på kvällen också kan han vakna och snutta lite på natten jo jag vet att det är bekvämt för mig att kunna sova hela natten utan att gå upp och göra välling.men jag måste försöka på allvar nu med nappflaska.
Nu ska jag ta och samla ihop lite smått o gott som jag ska ge till min kompis bebis saker vi inte behöver längre för hon kommer nog snart.
skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0