städar som en galning i dag

HAR PRECIS STÄDAT AV PÅ DISKBÄNKEN SEN SKA JAG
DAMMSUGA
SKURA
PLOCKA IHOP ALLA LEKSAKER
SKURA TOAN OCH HANDFATET
PLOCKA UNDAN SMUTSTVÄTT

EFTER DET SKA JAG SÄTTA MIG I SOFFAN MED CHOKLAD,LÄSK OCH KANSKE EN PIZZA SOM BELÖNING.
I MORGON SKA VI PÅ MUSEUM.
SKA TA MED KAMERAN DIT OMJAG KOMMER I HÅG DEN.
JAG FICKEN GRATIS TÅRTA AV ICA OCKSÅ I VÄLKOMST PRESENT FÖR ATT JAG SKAFFAT ICAKORT JÄTTEBRA DÅ FÅR DET BLI MIN FÖRSENADE FÖDELSEDAGSTÅRTA FÖR VI HANN ALDRIG KÖPA NÅN TÅRTA NÄR JAG FYLLDE ÅR 13 JAN.
NU SKA JAG GÅ IN I SOVRUMMET OCH FÖRSÖKA LÄGGA LILLGUBBEN HAN SKA SOVA LUNCH

Kommentarer
Postat av: Gravid Tvåbarns Mamma, blev våldtagen o slagen.

tusen tack!!!!

hur mår du då?

Görs ikväll?

Ikväll blir det tv mys här.<3

2010-01-22 @ 16:01:29
URL: http://precioso.se
Postat av: Leia ♥

Rosa är ju också fint förstås.

2010-01-22 @ 16:47:22
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0