träningen går ju rätt bra

jag har varje dag denna vecka gjort övningar hemma och varit ute o gått känns så skönt men jag är så himla otränad så det är hemskt....kan knappt böja på benen känns det som.

Men skam den som ger sig.Jag tänker köra stenhårt på detta nu, så e de bara.

Dagens irritationsmoment nr 1 är bussgods!fasen vad less jag är på att vänta på  mina pengar därifrån! Har sålt en vagn och skickat så köparen betalar när hon hämtar ut vilket hon gjorde redan i tisdags,fortfarande inga pengar på kontot det kan tydligen ta upp till 10 dagar, alltså det trodde jag aldrig.vilket uråldrigt system:(
Jag behöver verkligen pengarna också 1200:-skulle vara kanon nu.
Sålde även andra vagnen på blocket.
Nej less på att ringa telefon banken 10 ggr om dagen o kolla.
I dag blev det spahetti  med köttfärssås lillgubben åt lite gröt men var inte så sugen, i går åt han potatis med lax o det gillade han bättre som det verkade:)
-25 grader kallt i morse ute brrr kallt det är kallt inne också dålit tätade fönster och element som måste luftas skulle ja tro.
Diskmaskinens slang e paj det läcker vatten...måste fixa det snart.
oj vad negativ den här bloggen blev i dag hihi.
Snart ska jag gå till affären o köpa blöjor och mjölk och BRÖD (mumsiga mackor sen)B-GODS less man blir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0