vikt ihop tvätt och haft fikagäster i dag

i dag verkade det som om alla ville träffa mig,först kom min kompis och hälsade på och fikade sen kom min brorsa och fikade och senare ringde farsan:)

så i dag har det varit fullt hus...

Nu på eftermiddagen har vi vikt tvätten som vi tvättade i går skönt att få bort högarna!!!

Annars har jag inte gjort så mycket nådde level 33 i dag på happy aquarium.

I morgon ska vi åka o skicka i väg vagnen vi har sålt på blocket bra då blir det lite större plats i skrubben,och 1000 pix att handla mat för på willys PERFEKT!

tradera paketen ligger och väntar på att bli i vägskickade också.

Nu ska jag snart krypa till kojs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0