snöar ute

efter flera fina dagar med sol så snöar det i dag,jag och lillgubben har varit en sväng på stan sålde en 70 tals jacka åt en som jobbade på en affär 200kr blev det så då gick jag till hm och köpte ett par nya leggins och en tröja till dottern.Jättebra!
Sen handlade jag lite mat när jag ändå var på stan,lite smågrejer som ägg,risgrynsgröt som dottern älskar.
I går packade vi ner alla hennes filmer i en flyttkartong den blev helt full snacka om många filmer:)
I går var det en sån där riktigt jobbig dag men i dag är det bättre.
badade hunden i går också.
i dag ska jag rulla ihop vardagsrumsmattan o kasta den för den är så hårig och smutsig färgen är beige så det är inte så konstigt...man ska inte ha ljusa mattor om man har barn och hund:)
Funderar på om vi ska ta en sväng till ikea till helgen det går resor dit,vi har ju över 20 mil dit.
Vore skoj att köpa lite nytt tills vi flyttar,behöver förvaringslådor och sånt där.
Nu ska jag äta lite lunch sen gå o möta dottern på skolan.
lillgubbzdotternvåran hundsyrran hemma hos henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0