soligt ute

i dag har vi jättefint väder ute,jag sitter inne och väntar på att min sambo ska komma hem från jobbet då ska vi åka i väg och handla på loppis:ÄLSKAR:)lillgubben ligger o sover just nu såjag passar på o bloggar lite.

10 plus grader ute i dag riktigt skönt äntligen känns det som om våren är på väg.längtar tills maj då vi flyttar till huset.ska kika efter gardiner o sånt i dag på loppisen hoppas jag hittar nåt fint.

Till lunch åt jag gulasch soppa och mackor börjar känna mig hungrig igen nu,blir nog tacos till middag i dag det är jättegott.
Nu kommer gubben hem snart uppdaterar sen med bilder på det jag köpte på loppisen.
en fråga till dig som läser:

HUR VARMT ÄR DET DÄR DU BOR I DAG?kommentera gärna!LEO:)


Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin ~090723~

Här (i jönköping) är det minusgrader. Inte säker på den exakta siffran dock. Det ser kallt ut ute iaf!

2010-03-05 @ 07:48:23
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Beatrice, mamma&sambo

Här är det superfint väder också! :) Helt underbart!

Nej nej, men min far äger en butik.

2010-03-07 @ 15:38:37
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0