varit på loppis

långpromenad i morse med hund och barnvagn,riktigt skönt att röra på sig.

sen har vi varit på loppis,hittade 3 par byxor till mig och 2 till dottern.och ett linne samt en tröja.

klossar till lillgubben och lite annat allt gick på 300kr billigt,så nu har jag alltså skänkt sammanlagt 600:-till välgörenhet via loppisar den här veckan + alla sopsäckar jag skänkte förra veckan hurra!

Nu har jag precis hackat en massa grönsaker och gjort avocado guacamole hur det nu stavas?!hihi för vi ska äta tacos.vardagsmys:)det är aldrig fel.blir alldeles för sällan.

duschade också i morse härligt.också badade jag medlillgubben.

Lillgubbens fobi för andra verkar ha blivit bättre han är inte lika skeptisk längre så den fasen är nog över.Han har föressten frivilligt provat mat nu och han gillade det!sensation!!!pasta med grönsaker från semper är hans favorit,också morotsjuice.

Nej nu ska jag ta och äta,i morgon ska jag med dottern till tandläkarn kl 08:30 så då blir det tidig morgon.
bjuder på en blek osminkad bild av mig haha


Kommentarer
Postat av: Norpan

Hej! Kul med en ny besökare! :) Välkommen! Ja, flytt tar tid! Packa, rensa och sen slutligen få dit alla grejor till nya stället. Lika jobbigt varje gång! Tur man är en sån som inte flyttar så ofta!!! Låter annars lite som jag...Blir också flytt från stan till 1 mil utanför fast till radhus :) Det är härligt nu till våren/sommaren :)



Det är så gott med guacamole till tacos! Mums! Vilken liten söt kille du har :)

2010-03-31 @ 22:26:36
URL: http://lillanorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0